Vandrande svin

Imorrn måste jag ta mig till universitetet för ett obligatoriskt seminarium (handlar om vad btw..?) och dessutom snacka ihop mig med gruppen om vårt grupparbete (glömt bort det också eehehehe..^^)
Hur som helst ska jag nog efter det gå fram till läraren, andas lite i hennes hypokondriska ansikte och säga att jag har influensa och undrar om jag får gå hem.. Vad tros om den idén?

Febern sitter i och jag kan inte prata utan att orsaka ett bakteriespridande hostanfall. Känns jävligt intressant med seminarium helt plötsligt mwoahahahahahaaaaa.....!

Idag hör jag till kategorin dålig förebild då mitt enda "mat"intag bestått av en halv bit kladdkaka innan jag var nära på att spy och sprang till sängen för att falla ihop och börja skaka och frysa.
Hej kom och hjälp mig.


Bakad efter det gamla underbara receptet från härliga högstadiet i Sävar.. M..M..MMMM!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0