Det bor en mal på mitt bankkonto..

...och den har just käkat upp 1097kr, greeat..

Efter en massa tjafs om jäkla kurslitteraturen fick jag nog och slog till på alla böcker. Alla böcker till den här delkursen på 5 veckor, sen väntar meermermer böcker woho!^^

Har dessutom ett seminarium på torsdag om en bok jag inte har eller kan låna på bibblan, pappersuppgift till på fredag med ytterligare en bok jag inte har, och sen förmodligen ockå omtenta på fredag yaay..

Aja, har tagit mig igenom värre saker än det här så än är jag inte körd!

  
Åt pasta med kyckling till lunch med Victoria på stan i väntan på hennes tåg. Tjyvbild hehe..

GAHH på torsdag är sista anmälningsdagen btw, PANIIIIK!!!!

Dagens låt:

"Waiting on the world to change"
- John Mayer


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0