En lat söndag

Idag har jag verkligen inte lyckats göra nånting vettigt haha.
Jag och roomien har betat av alla tre Underworld filmerna samt Exorsisten 2+3 (ettan såg vi igår). Fem filmer idag med andra ord hahaha hjälp vad hemskt!

Blev även uppringd av en kille från okänt nummer som höll på med nån enkätundersökning för nån förening/organisation (hörde inte vad han sa i telefon). Första frågan:
Han: "Känner du till någon myndighet som kan kopplas ihop med högre studier vid högskolor eller universitet?"
Jag: "Ehm Högskoleverket..?"
Han: "Ja jo, det är ju därifrån jag ringer.."

Haha ibland är man ju bra duktig!

Sen har jag blivit addad av förmodligen samma person med olika mailadresser på msn idag, men vette fasiken vem det är..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0