Ett par hundralappar fattigare

1 timme på stan och för många kronor fattigare. Köpte en klänning jag ska ha på halloween (och vid fler tillfällen, tyckte väldigt mycket om den), en varmare höst+vinter klänning, halsband (halloween againt) och lite sminkprylar.

Sitter med plugg i sista minuten just nu så hinner inte lägga upp några bilder på vad som ligger i påsarna just nu, utan det får bli nästa vecka då jag har tid igen. (vilket jag egentligen inte har då heller hoho..!)

Har bara ett halvt A4 kvar att skriva men sitter som en hjärndöd nästan. Eftersom allt jag skrev igår försvann känns det som att varje mening är en upprepning så måste bläddra genom all text hela tiden för att se så det inte blir plagiat om och om igen..
Funderar på att maila det som jag gjort idag till Matilda och låta henne avsluta hehehe..^^

Måste hinna packa och sen städa rummet idag också, det blir partaj här när jag är borta och jag har lånat ut min säng som sovplats.

Kommentarer
Postat av: Jenan

Sv: du har så rätt, jag håller med dig helt och hållet.Jag har aldrig läst en bok men just de böckerna fick mig att fastna helt.

2009-10-28 @ 15:07:21
URL: http://jenoo.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0