Fyllechaffis

Ikväll har jag fått en ny titel - fyllechaffis! Kanske inte stämmer helt fullt ut, B skulle iväg till en kompis och jag fick köra. Svängde först förbi på ica och min parkering där lär gå till historien hahahhahaha så gräslig den var!!!
Hehe som jag sa "tror jag alltid ska parkera såhär för då slipper man bilar som parkerar nära en"..

Efter många om och men (körningen gick fint, men att hitta rätt adress var knepigare) kom vi rätt och han hoppade av.
Hemfärden gick betydligt bättre och parkeringen på miniparkeringsplatsen för kvarteret gick helt superb på första försöket, OMG vad vacker den var haha talar faktiskt sanning..

Jag satte en gräns på 3-tiden inatt, efter det är jag nog inte vaken nog för att köra bil.^^

Ska nog försöka få i mig lite mat för dagen också o sen blir det en filmrulle eller två.


HAHAHAHA STACKARS BARN!!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0