Mmmmm massage....

Var äntligen iväg på en kickboxningsträning ikväll efter sjukdomar och Umeåbesök. Tränaren var jättesnäll som tog sig tid att ge oss lite specialundervisning som vi missat och måste då säga att när man väl kom in i "Baloo-dansen" och skaffade sig lite attityd gick det ändå rätt bra. Fast insåg att jag måste bli betydligt mer vig i benen.. Haha mina sparkar som jag siktar på magen har en förmåga att inte bli tillräckligt höga om jag inte koncentrerar mig till 100% vilket nog inte boysen gillar hehe.^^

Känner mig verkligen som Mowgli när han ska lära sig slåss mot Baloo..

På lördag ska det vara något slags semminarium där dom ska gå igenom exakt alla grunder som jag ska fara på. Dock utan min roomie som vid den tiden är i Götet så det blir bara jag och massa okänt folk, woho!

Nu på kvällskvisten då man känner efter i kroppen inser jag att en massage verkligen inte skulle sitta dåligt nu. Få ryggen tillknycklad och nacken knådad mmmm....


Fått nys om klassparty på lördag med alla i klassen jag inte pratat med, kanske man ska slänga iväg ett sms till en okänd kurskompis och fråga vad som gäller..? Är ju grymt sugen på lite studentliv här nere men frågan är ju ifall jag vågar bege mig tvärs över andra sidan stan för fest med personer jag inte ens sagt hej till eller vet vad dom heter för att parta i en ännu hyfsat okänd stad..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0