Sexual harassment by a pussycat

Började dagen med att vakna av ett sms och 20 minuter senare hoppa in i B's bil för att köra och hämta upp honom hos hans kompis. Sen for vi och handlade lite nödvändigheter i form av ätbara ting.

Känns väldigt skumt att köra själv helt plötsligt, men tur att man har ett prima lokalsinne och hittar lätt! Annars hade jag vart hyfsat körd.

Efter den turen har det inte blivit mycket gjort måste jag erkänna. Dagarna har en förmåga att gå väldigt fort nu för tiden så börjar få lite panik nu..

Är ledig imorrn så då hade jag tänkt städa lite och ta en promenad ut till sjön, få lite energi inför veckan.

 
 
1. Kissen vet hur man hittar sköna sovplatser. Mina ben är ett av dessa ställen..
2. Kissen tafsade på mig igår samtidigt som hon kittlades på magen. Bastard..^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0