Skrämmande ögon



Är det bara jag som ser 3 läskiga grejer?
1. Ögonfransarna, hjälp snart kommer dom till liv..!
2. Ögonvitan är vitare än dataskärmen och alla naturliga röda blödkärl tycks ha försvunnit..^^
3. Ögonfärgen. Linser eller photoshop..?

Jag har också lekt med mina ögon i photoshop och tycker det är jättekul, fast då är det rätt så övertydligt att det är fejk också.
Före:


Efter:


Översta till vänster är ögonfärgen däremot inte fixad på utan det är nyansskillnaden på hela bilden i sig som mörkat ner färgen.

Det tråkiga är att jag inte kan komma på vilken kombo av olika effekter jag la in när jag lekte med dom här bilderna och har därför aldrig lyckats göra om dom. (försökt i ett år eller två..)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0