Slutspurten

Nu är det sista rycket som gäller. Imorrn kl 16.12 rullar tåget från stationen i Växjö och innan dess ska jag ha
-packat
-städat
-dammsugat
-bytt sängkläder
(inför sleep over gäster)
-vart på universitetet för ett seminarium
-skrivit klart grupparbetet

Och hur långt har Sanna kommit? Jo har skrivit en lista på grejer att ta med mig till Umeå + plockat fram min väska. That's kind of all..

Är ju så lätt att man hamnar på villovägar när man ska göra viktiga saker. När jag började plocka fram kläder slutade det plötsligt i att jag stod i hallen med min halloweenoutfit på och flinade åt spegeln.

Tidigare ikväll var vi hos en klasskompis till B och såg en spec komedifilm innan vi började se en spec skräck/drama/thriller (aka allt-i-allo film) för att sen strunta i filmen och åka hem.

Ska vara på universitetet runt halv 8 imorrn bitti så morgonen kommer bli tidig (klockan ringer 06.00) och natten alldeles för sen i det här enormt effektiva tempot..
Aaa justja - ska hinna läsa i en bok innan jag somnar så jag vet vad jag ska säga på seminariet imorrn. Kan ju som vara en idé att faktiskt läsa boken så man vet vad det handlar om hehe..^^


Hittade ett knallrött läppstift medans jag packade som på något vis lyckades hamna på mina läppar. Måste ju testa lite hehe.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0