Tidsfördriv

Var på väg i säng för en timme sen då jag plötsligt kom på en grej när jag borstade tänderna. Tvätt-tiden!
Hade bokat in mig på passet 23-06 bara för att jag inte hinner tvätta annars innan jag åker norrut.

Det blev bara till att packa tvätt o bege sig ner till tvättstugan (självklart i en annan byggnad, med världens äldsta (helt seriöst, s t e n å l d e r) bokningssystem som tog ett tag att klura ut.

Så här sitter man nu och ska fördriva tid i 1½ timme.. ska ta tag i mina egna misstag och rätta upp vad jag gjorde tidigare idag tänkte jag.
Vi satt och jobbade med ett grupparbete jag och Matilda idag, och innan vi ska gå är det tänkt att jag ska maila dokumentet till bådas mail så vi kunde fortsätta hemma.
Vad händer? Jo jag skickar iväg ett tomt mail till båda och raderar alla spår av filen på bibblans lånade dator (såg även till att deleta arbetet i papperskorgen så ingen annan kunde glutta).
Hahaha åhhhhhh vad irriterande bittert!! Matilda ringde mig i panik ikväll där det första hon sa var "Sanna jag hatar dig" haha tror inte nån sagt det till mig rätt ut tidigare^^ fast fanns ju en gnutta ironi inblandat. Eller..?

Får ta och väcka hjärncellerna mina så dom kan komma ihåg ungefär vad vi skrev innan the accident..


Trött och less.
Nu har jag inte ens tagit upp det största utropstecknet som jag egentligen bara vill skrika ut och sen spy galla över..

Saker känns väldigt tungt just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you can do it!!!!

2009-10-28 @ 01:12:15
URL: http://dumlestar.blogg.se/
Postat av: Sanna

hoho! emma jag kan slå dig en pling i veckan så ska du får höra om mitt elände..

2009-10-28 @ 10:02:19
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0