What to do on a day off

2 lediga dagar i sträck är för mycket för mig. Går runt helt rastlös i lägenheten och vill ändå inte dra igång något större projekt så istället blir det massa smågrejer att försöka fördriva tiden.
Spotify, facebook, dammsuga, läsa, sjunga, spela gitarr, fula framför kameran, se talkshows på tv och slutligen komma på grejer jag hade planerat i förväg att göra men sedan såklart glömt bort.. typ som att diska och städa mitt rum. Iiids bara int! Får väga upp det med att jag dammsugit köket, vardagsrummet, hallen och badrummet istället..



En rolig kommentar jag glömt berätta om btw:
B: "Jag har några hantlar liggandes på mitt rum som jag inte använder längre då dom är för lätta. Kan ta fram dom åt dig för tror dom passar dig bra."
Jag: "Jasså aa okej, vad är det för tyngd då?"
B: "8kg.."

HAHA! Tar det såklart som en komplimang att man uppfattar mig som hyfsat stark, testade lyfta dom lite och insåg att mina armar skulle skaka efter en halv minut..^^

Nu har grannarna ovanför precis satt igång och spikat. Igen. Dom kan ju knappast förstå hur enormt högt det låter ner till oss. Men är ju klart, hellre den här tiden än att måsta vakna till en rymdinvasion..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0