WOW!

Hämtade precis in posten från brevlådan där det låg ett brev till mig. Det var det efterlängtade kvittot från tjejen jag köpte mina möbler av i Gävle, kvittot på IKEA sängen. Efter massa strul så var detta tredje gången gillt, tredje gången hon testade skicka kuvertet..

Och inte nog med det. I brevet låg även ett "Lycka till" kort där hon hade skrivit ett par rader till mig om hur hon önskade mig lycka till med mitt nya liv och mina framtidsdrömmar.


I slutet fanns även ett riktigt överraskande PS:

ENGLAND!
Jag har länge velat åka dit, så kanske ska man fara en sväng efter kursen!

Gud vad gulligt av henne! Vi känner trots allt inte varandra utan har enbart pratats vid när vi packade in grejerna i skåpbilen från hennes lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha sånt händer fasen bara dig! :D

2009-10-06 @ 20:47:16
URL: http://dumlestar.blogg.se/
Postat av: Sanna

sometimes you just got to be lucky.. ;)

2009-10-06 @ 22:34:36
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0