Grannfejden

Grannfejden måste vara en av mina nya must-see på tv bara för att det är så fascinerande hur jäkla envisa och stolta folk kan vara, helt otroligt!

Sen att man får ta ut sina aggressioner på dessa puckon i tv är ytterligare ett plus.
Som tanten i nån liten by uppe i norr som inte tyckte om sin halvsame-granne.
"Alla vet att samer är rasister. Det har dom alltid vart, det säger dom till och med på tv..."
Jävla pucko haha hur korkad får man va och vem fan är det som är rasist egentligen?!

Hur som helst konstaterade jag igår att jag aldrig haft problem med någon granne snarare tvärtom. Men nu är det snart dags att ändra på det..

Imorse vaknade jag kl 6 av att vår "kära" granne ovanför gick omkring i högklackat ett bra tag innan borrandet och spikandet började.
VEM FAN GÖR SÅNT SÅ PASS TIDIGT EN FREDAGMORGON!!??
Det är dessutom tredje dagen i rad som hon (eller han..?) traskar runt i klackar och borrar o spikar, och det brukar även hålla på sent på kvällen - I dont get it!

No thanks!

Händer det fler gånger kommer jag gå upp och knacka på tidigt på morgonen och visa anledningen varför jag behöver min skönhetssömn.
Watch out - the monster has arrived..

Som pricken över i satte någon jävel från kommunen igång en stor gräsklipparmaskin (en sån där stor jäkel) strax innan 8 imorse preciiiiiiis nedanför mitt fönster, som dessutom stod på glänt så jag inte dör av syrebrist, för att köra fram o tillbaka, fram o tillbaka..

Säkert ett mellanting var den..^^

Why me..?


Kommentarer
Postat av: Babypink

Ja förstår inte hur man kan uppföra sig som de gör. Och hur de kan med o vara med i tv så att ALLA har chansen o se hur patetiska dom är.

Ja ja någon måste ju ha den rollen oxå.

Hoppas du får en trevlig fredag kväll.

Jenny♥

2009-09-11 @ 16:28:21
URL: http://jennysbloggmix.blogg

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0