Hemfärd

På torsdag morgon åker jag hem mot Umeå. Börjar sakta inse hur långt söderut jag är då jag först åker tåg ett par timmar till Stockholm och därefter flyger från Arlanda upp till Alvik. Då är man i fel trakter..

Dagarna i Umeå blir som väntat smockade i princip från morgon till kväll:

Torsdag 16.15 landar jag i Umeå och blir upphämtad av Petra för att fara och handla mat o vin, därefter strax efter 17 ska jag iväg på möte om bröllopet på lördag. Efter det tillbaka till Petra för våran vinkväll.
Fredag förmiddag ska jag in på stan med Anna för att köpa nåt att ha på sig på bröllopet och förhoppningsvis hinna boka in nån träff med kompisar. 19.30 har jag lovat bort mig själv till subban (tjänster och gentjänster, den här gången var det min tur..) och där blir jag resten av natten fram till 4-tiden då man förhoppningsvis tagit sig hem.
Lördag ska jag träffa Ronja ett par timmar före bröllopet för att planera in lite vad vi ska göra och sedan drar det hela kalaset igång och lär hålla på hela natten.
Söndag förmiddag blir det städning av lokalen och sedan tänkte jag försöka ta mig ut till Täfteå för att hälsa familjen där ute.
Måndag blir jag nog också kvar iaf fram till kvällen då jag kanske åker tillbaka till stan för att vara hos pappa sista stunden innan jag på tisdag morgon ska med flyget ner till sthlm för att sedan åka tåg tillbaka till Växjö.

Woho vad mycket norrländsk vila det blir..!^^

(Blir imponerad ifall nån orkar läsa igenom alla mina planer haha)


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0