Medieansikte aka linslus

Det är inte mitt fel på något vis och jag förstår mig inte på reportrar och journalister men på något vis lyckas jag alltid bli intervjuad när det är något som händer på stan.
Måste ha något med min enorma karisma och göra hee hee heee uppfattade ni sarkasmen?^^

Tror allt började 18 juni 2008 i Innsbruck när det var tysk reklamfilm, japanska turister och brittiskt tv-bolag inom bara ett par timmar.

Idag har jag bott i Växjö 8 dagar och var i centrum för andra gången. När jag sedan väntar på min buss så ser jag två personer varav en med systemkamera som precis ska gå över vägen mot mitt håll och jag förstår på en gång vad som är på väg att hända.
Trots att jag vänder bort blicken och låtsas vara i en annan värld kommer dom fram till mig och frågar ifall jag vill svara på några frågor.

För en gångs skull var det en intervju om något jag (nästan) kan - "hur skulle du påverkas om man drog ner på antalet bussavgångar pga svininfluensan?"
- Inte för att jag bott här nå länge men går ju alltid att ta sig runt med bil och cykel (finns många cykelvägar uhu eller hur var det nudå jag som aldrig cyklat i stan..?)

Sen såklart den obligatoriska bilden - posa posa, tror hon tog 10 bilder (hur dålig blir jag på bild egentligen att hon måste ta så många? haha).

Egoansiktet inom mig log.



Jaja får hålla utkik i tidningen och se ifall dom tog den mest misslyckade bilden och förvrängde alla ord jag sa..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0