Timeless


Plugga 300 sidor på 2 dagar inför en tenta väntade efter återkomsten till Växjö.


Hojta till om ni hänger med!


Åkte rulltrappa en kvart på Arlanda, typisch.


Blev en jädrans massa mat över på bröllopet.


Gick emot mina egna löften då jag använde ett par foppatofflor på subway, men utan dom hade jag blivit illa tvungen att amputera mina fötter så hade inte många val..


Utsikt från cykelbron kl 4 på lördagmorgonen. The twin towers^^


Jag och Petra hade problem att få upp vinkorken så fick knacka på hos en granne till henne hehe..


Tappade en polly på golvet på Arlanda men låtsades som att det inte var jag.


Lätt att råka göra andra saker när man egentligen ska plugga.
Får skylla mig själv och bara mig då jag kommer sitta uppe hela kvällen..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0