Gyllene fyran

4 TV-program jag ser:
1. Grey's Anatomy
2. Vänner
3. Big Bang Theory (of course, I'm becoming one of them!)
4. Nikita

4 saker jag gjort i dag:

1. Snoozat 60 minuter efter 4 timmars sömn
2. Gjort mitt livs sämsta pannkaksstekning.
3. Pratat i telefon med mamma som efter en dag i Skellefteå pratar lika bre norrländska som Roger Pontare.
4. Haft upp operationssåren från visdomständerna. Mjo det gör rätt ont.

4 saker jag längtar efter:

1. Julafton.
2. TISDAG MORGON! Tror jag kommer skolka då.
3. Dricka glögg och äta pepparkakor bland massa tända ljus till en mysig film.
4. Utlandet. Alla andra tycks ju åka dit!

4 saker på önskelistan:

1. Få godkänt på omtentorna och bonuspoäng på måndagens duggor.
2. Bänkdiskmaskin (yes efter 4 månader i egen lägenhet är jag less på att diska för hand).
3. Att lägenheten blir städad och fin på ett snabbt *poff*.
4. Kärlek. That's hardcore.

 
Go Radio – O Holy Night

Det går mot jul har jag hört!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0