Snart där

Måste måste måste plugga matte idag men jag har ingen som helst ork! Jag får inte slappna av nu för det är fortfarande prov kvar som ska skrivas på måndag och jag vet inte hur jag ska kunna ta tag i det.

Igår sov jag till 11 vilket jag inte gjort på MÅNADER! Vaknade med en underlig känsla och insåg att den heter "utvilad".
Ikväll blir det jobb 19.30 - 03.30+. Ska jobba med en ny tjej som tydligen är rätt dålig så man kan ju bli kvar där i all evighet..

Så less så less!

Har ingen mat hemma heller så måst på ica och handla, men bara den lilla grejen är som en ansträngande utflykt jag inte orkar med.
Hur ska detta gå..?

 
Btw, Jay som vinnare i idol.. Hejade på han till en början innan man fick veta hur han är som person. Går ut i media om hur jobbigt liv han haft med droger men att han är ren nu tack vare sin tjej. Han får massa sympatiröster för att han är så stark. Sen "avslöjar" aftonbladet att han och Minnah har en romans och hans svar på det är "vi är mer än vänner, hon är en underbar person bla bla bla". Sen efter finalen visar det sig att han är tillbaka med sin tjej (dessutom ex fru) samtidigt som han i morgonsoffan säger att framtiden kommer visa vilken relation han och Minnah har.
WTF?
Även om det bara är påhittat sitter man inte och flinar åt såna grejer i tv. Nedknarkade otrogna svin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej Sanna nu är du VERKLIGEN less! Det märks! För inte bruka väl du skriva rätt ut att en människa ryktas vara jobbig :P en som faktiskt kan läsa din blogg ;P o sen de där med Jay stumpan, va fan de är 2010 vi lever i, hela den här världen är fucked up! Nu ha det vare bomber i sthlm oxå... man sluta aldrig förvånas.



Sen hur media vinklar det kan ju påverka.



Men stumpan jag tycker du borde ta o dricka en zeunerts och äta lite sourcream-onion chip o du komma känna dig sååå mkt gladare! ;D

Puss påre! / Ina

2010-12-12 @ 11:05:02
Postat av: Sanna

Jag vet, jag är aningens bitter på världen just nu ;P



Jo jag funderar på att värma upp lite hjortronglögg ikväll och knapra lite pepparkakor o se om det hjälper :)

2010-12-12 @ 15:09:26
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0