Tomtens renar på grönbete

Hittade en kul grej såhär inför jul man kan fördriva tid på:

http://www.levandejulkort.se/

På sidan finns en renhage filmad från fyra olika vinklar med livekameror och man kan "ta kort" när man vill och sedan skicka det som ett julkort!
Reeeeenar!



Typiskt en sån grej jag tycker är skitkul haha!

Idag lördag började slött men efter en uppfriskande dusch kände jag energin för plugg komma krypandes. Lyckades styra upp en kemidejt med en i klassen och vi satt ett par timmar och gick igenom den för oss båda misslyckade tentan. Känner mig lite klokare nu och gick bättre att plugga när det var nån man kunde diskutera med. Så vi kör en svängom imorrn också med start kl12!

Idag var öppningen av årets julmarknad på Gammlia som hålls idag och imorrn. Är sån sjukt mysig stämning där när mörkret börjat falla men hann som inte dit idag. Funderar på att fara dit innan plugget imorrn, jag kan trots allt inte sova längre än till 9 så det borde hinnas med.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0