Ett steg framåt

För en stund sedan tog jag mig tid att ringa upp ett fraktföretag som lämnat en offertförfrågan till mig. Frågade lite om när en flytt skulle vara möjlig från deras sida och om prisuppgiften dom lämnat stämde.
Det företaget ville ha 3750kr, i jämförelse med ett annat företag som ville ha 8175kr. Hyfsat lätt val..

Datum och tidpunkt får jag välja helt själv så ska försöka komma på när det hela ska ske. Företaget hade en lastbil om skulle till Växjö nu på tisdag men det blir för tidigt så jag sa slutet av nästa vecka / början på veckan därpå.
I priset ingår däremot inte bärhjälp utan det får jag fixa själv. Ska höra med B om han kan fråga sina killkompisar om hjälp, haha det vore nåt det!





Jaaa jag veeeet! Inte så troligt kanske att dessa karlar skulle komma till ens hjälp, men vad tusan man kan väl få drömma iaf...^^

Detta mina damer (och herrar) är anledningen varför man  i n t e  ska göra som jag och flytta på vintern. Flytta på sommarn för då är det varmt och killar tar av sig tröjorna.^^


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0