Neighbors..

Sent igårkväll när jag äntligen släkt lampan för att gå i säng så började jag höra konstiga ljud som jag inte riktigt kunde placera. Min första tanke var att det var hunden i lägenheten nedanför som gläfste på nåt konstigt sett, men efter ett tag slog jag bort den tanken.
Ljudet kom ju faktiskt inte underifrån och det var alldeles för synkad takt för att det skulle kunnat komma från en hund.

Och så plötsligt insåg jag det. Lika fort som min hjärna kopplade ihop det hela, lika fort önskade jag att jag aldrig gjort kopplingen och istället redan hade gått i sömn. Men icket. Istället får jag ligga i min säng och nynna melodier i huvudet för att få bort ljudet. Det funkar inte.
Grannarna ovanför har sexytime och jag önskar verkligen att lägenheterna vart mer isolerande..



Efter ett tag hör jag såna.."ljud".. att jag plötsligt sätter mig käpprak upp i sängen, spärrar upp ögonen och tänker "vad i helvete håller dom på med?!". Jag har aldrig kunnat föreställa mig en kvinna låta så högt under en sexakt så jag börjar fundera på om dom spelar in nån snuskfilm där uppe.
Mitt nästa alternativ är att kvinnan är mitt uppe i att föda barn så hon gastar och skriker för full hals.

Det är våra grannar det.

(Lyckades somna efter ungefär en halvtimme då det blev tyst. Tror inte det var en förlossning, sånt brukar hålla på längre..)


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0