Heartbeats


"..sharing different heartbeats in one night.."
Heartbeats
- José Gonzáles.

Inte varje dag man hittar en perfekt beskrivning av en situation i en låt man tycker mycket om, men idag hände det. Sharing different heartbeats in one night var precis vad som hände 18:e maj 2008 på balen.

Igårkväll satt jag som sagt och såg på Gladiator och när filmen var slut loggade en viss prins in på msn - min balprins (1½ år efter balen kallar han mig fortfarande för balprinsessa^^). Vi började prata och jag blev glad över att det inte var nåt smått ströprat utan vi kom direkt in på djupare samtal precis som förr. Det var kanske lite känsligt ämne men jag har ändå gått och tänkt på det i lång tid nu så det var skönt att reda ut det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej men ojojoj! :D han lever han också? ;P

2010-01-20 @ 17:59:05
Postat av: Sanna

Jajemen de sa jag med! :P har pratat ett par timmar nu så det är kul :)

2010-01-20 @ 19:31:03
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0