Inhandlat

Var på stan igår och hade det trevligt. Gick med en kompis till B - Rebecka - och vi hade det trevligt. Hon skulle möta upp en killkompis och jag fick följa med på fika. Det visade sig att denne kille var nära vän med Nour El-Refai (skådespelerska och ståuppkomiker, bl.a. "reporter" i Melodifestivalen 08) och de håller på att göra en tecknad serie tillsammans där hon skriver manus och han ritar. Han hade med sig en del teckningar och dom var riktigt coola.

Lite häftigt ändå..!^^

Jag köpte mina drömskor också:

Mine...mine...mineminemine!


Köpte tre nagellack - blått, rödglittrigt och svart!

Fick hem min beställning från e.l.f:

Ska lekas massor framöver!

Och väl på kvällen slängde jag ihop en köttfärspaj (eller kanske blev nån sorts gratäng i slutändand haha):

Mumma!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0