Mikroskopi

"Det är en mikroskopisk chans att du kommer in på kursen"
-Kvinna på Antagningen.

Jo man tackar för hjälpen och peppen..

Ringde till läraren för kursen som var väldigt trevlig i telefon. Han kunde inget lova men skulle höra av sig till veckan, om inte ska jag maila och påminna honom. Alltid nåt.
Kände hur allting bara försvann ur huvudet i bilen på väg hem från universitetet idag. Satt inte ens och tänkte på studierna utan var helt tomt i tankarna, scary..

B har åkt iväg på sin kvällskurs nu så är ensam i lägenheten ikväll, woho parteyy - skämt å sido..^^
Inte nog med det så fick jag just sms från F som undrar vad jag gör ikväll. Åh jag gillar inte att blåsa ut ljuset för nån annan men börjar bli lite för mycket nu. Och jag veeet borde ha gjort det tidigare, har bara inte vågat ta ton än.

S u c k a   m i t t   h j ä r t a   m e n   b r i s t   e j  .

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0