Nytt år - ny start

Ska köra en repris från förra året - dom största och starkaste minnena från 2009 i hyfsad rätt tidsföljd :

Först och främst kommer 2009 minnas som året jag flyttade hemifrån. Och inte bara hemifrån utan 103 mil från min hemstad Umeå.

[x] Jag började på universitetet
[x] Jag blåste glas
[x] Jag svetsade ihop ett bord på egen hand (och lyckades lyfta precis där jag just haft en tusengradig låga = aj)
[x] Jag blev rånad under stängningspasset på Subway
[x] Jag lyckades vara grillmästare vid en tvåvånings gasolgrill och bartender samtidigt och lyckas galant
[x] Jag gjorde en magnetröntgen
[x] Jag gick från att inte kunna sätta upp håret alls till ett självlockigt svall
[x] Jag fick känna på hur det är att få hjärtat och självförtroendet krossat. Twice
[x] Jag blev förälskad i Twilight-serien
[x] Vi blev tvungna att ta bort the one and only Basse
[x] Jag tog körkort på beundransvärd kort tid
[x] Jag flyttade in hos en okänd människa i en okänd stad på obestämd tid
[x] Jag fyllde 20
[x] Jag åkte motorcykel i 180km/h (födelsedagspresent av roomien)
[x] Jag handlade på systemet för första gången - en flaska vin som dracks upp på en kväll^^
[x] Jag blev nudel-student
[x] Jag började med kickboxning
[x] Jag var på min första riktiga studentfest på ett campus.
[x] Jag var i sthlm och drack cosmopolitan och kände mig väldigt mycket singel
[x] Jag fick lunginflammation och luftvägsinfektion samtidigt + 40gradig feber i flera dagar innan jag for till sjukhuset
[x] Vi hade fest i lägenheten med 3 securitasbesök på två dagar
[x] Jag färgade en kompis hår lila
[x] Fick mina bröst utstirrade på Scharinska (klubb i Umeå) tack vare en uringad klänning
[x] Jag lekte med elden lite väl mycket
[x] Jag hade två killar som ville vara med mig under 12slaget på nyårsafton och sen en tredje som jag... ehm ja hehe..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0