Sexattack - long time no seen

Nu har det hänt igen! Nästan 1½ år sen senast men nu så var jag med om det igen - sexattack.

Blev addad på msn för ett par dagar sen av en adress jag försökt hitta ägaren till utan nån lycka. Personen var idag inloggad och på presentationsbilden var det en tjej i bikini (hjälp..). Hon skrev på engelska och vägrade svara på min fråga hur hon fått min mailadress.
Istället skriver hon:
"listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!"
Jag svarar "no thanks, not interested" och hon skriver:
"I can show u how to watch free if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE:-$"

HJÄLP! Har jag fått nåt virus till min dator eller vad? Och hur tusan fick "hon" ("den/det") tag på min msn..?


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag skulle både bli äcklad och lite skrämd om jag var med om samma sak. Det värst jag vet är att bli addad av någon människa man aldrig hört talas om. Blev adda häromdagen. Som tur var på en adress jag i princip aldrig använder, så kommer inte att prata med människan ändå xD

2010-01-27 @ 08:17:45
URL: http://hedblom.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0