Vampire Diaries

Ikväll har jag utvecklat ett nytt beroende - Vampire Diaries! Hittade ingen film jag ville se så funderade på att besöka min gamla favoritsida för gratis film och tv-serier och voila se vad man hittade..

Det enda som stört mig genom de 4 avsnitt jag nu avverkat är att jag känner igen så många ansikten ur serien utan att komma på vars jag sett dom! Men sitter och klickar på imdb.com nu där jag hittar svaren.
En av karaktärerna har vart med i Lost och flera av de andra har dykt upp i serier som OC, Smallville, Law & Order och Bones. Komiskt och noterbart är även att nästan  a l l a  har någon gång (eller flera gånger) varit med i nåt CSI avsnitt. Haha ser en röd tråd..
En liten onödig faktadetalj är åldern på skådespelarna. Båda tjejerna är 89:or och "lillebrorsan" är 88:a. Första gången som Hollywood faktiskt väljer ut personer vars ålder stämmer överens med karaktärernas..^^

Senaste avsnittet jag såg klart slutade med att jag tappade hakan, och det är ju en bra hint om när det är dags att sluta. 
Attans nu kommer jag inte kunna hejda mig från att slänga mig över datorn så fort jag vaknar, too bad for me..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0