Happy

Antonia frågade mig för en timme sen om jag var lycklig nu för tiden och när jag tänkte efter så kände jag att jag faktiskt är rätt så lycklig. Jag mår nog bättre nu än på en lång tid, känns som att jag är tillbaka ut ur mörkret även om jag egentligen inte mått alltför dåligt.

Jag är så enormt glad att jag hittat tillbaka till Hedlund och Petra. Dom har fattas i mitt liv som känns mer fullbordat nu.
Sen är jag så grymt stolt över min lillebror, ju mer jag tänker på det desto mer stolt blir jag. Han har hunnit bli 6 år och jag blir alltid lika imponerad varje gång jag ser honom, hur stor och duktig han blivit.

Visst så finns det motgångar precis som hos alla andra, men om man tar ett break från eländet och ser allt annat så känns det väldigt bra!

Idag gillar vi bio på söndag med Anna -goin' to Shutter Island och planeringen inför maskeraaad woho!

Dagens minne: Lindgren och Hedlund åker tjuvåker gratis på alla bussar i Genova (Italien) under ett par dagar i juni -08.
Anledning: "Dom hade ju så konstigt biljettsystem.." (citat by Hedlund)
HAHA med andra ord fattade vi aldrig att det faktiskt kostade att åka buss (okej, vi insåg det sista dagen i stan) och det pga att man skulle kliva på bak o mitten av bussen och stämpla i nån konstig biljettmaskin utan att busschauffören kontrollerade..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0