Hedlunds födelsedag

Igår fyllde min äldstaste vän Hedlund år. Inte äldstaste som i antal fyllda år utan som i längsta vänskap alltså.^^
Var kalas hos henne där tydligen cirkus 20 pers hade klämt sig in, åt tårta och drack. Senare på kvällen bar det av till studentkrogen Origo (som jag förövrigt aldrig vart på tidigare) och födelsedagsbarnet hade lyxen att bli ditkörd i limo av egen chaufför - dvs av mig i pappas saab haha.

Jag och Petra hade paktat ihop oss om att ha high heels på oss och så blev det också. Snabb-byte av skor och sen var det bara att undersöka stället. Jag hade föreställt mig det helt annorlunda så det var en trevlig överraskning att komma in där.

Premiärkväll för mina godingar!

Det största frågetecknet (och egentligen det enda) är undran över vem killen var som satt och strök min arm i smyg medans han pratade med några andra.. hmm?

Kvällen på Origo slutade inte som tänkt men körde ändå hem lite folk och när jag är på väg hem och närmar mig centrum kom jag på att jag kunde ringa farsgubben och höra vart han var och om han ville ha skjuts. Det visade sig att han precis börjat gå hemåt så jag plockade upp honom och så for vi och köpte hamburgare på Max, mumma!

Enda (!) bilden som finns på mobilen från kvällen är denna. Mitt försvar till den crappa bilden är att det var en gladlynt Hedlund som tog den utan att veta vilken knapp att trycka på för att kameran skulle knäppa kort.. haha.^^

Haha. Aja detta är Walker, han gick i 9an när Hedlund, jag och Petra gick i 7an.
(Killen brevid som inte syns på bild trodde jag var född -84 HOHO!)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0