Historien upprepar sig

HAHAHA kom just på en grej!

Emma, om du läser detta så kommer nog speciellt du förstå humorn i det hela. Kommer du ihåg hösten -07 när vi började hänga på x3m var och varannan helg tills pengarna tog slut? Jag träffade ju en kille första utgången som hade en tvillingbror...

Gissa vars det här kommer leda hehe..^^

Jag inne på samma spår igen, dock är dom inte tvillingar men åter igen var det jag som först "hittade" ena brodern o min kompis fann den andra strax efteråt (hahaha allt är ju bara så komiskt!).
Denna person tycks iaf inte ha släppt mig trots min period nere i småland och han hörde av sig ikväll o ville träffas till helgen..
*Bam bam, bam bam...* (Hajen-filmens signaturmelodi).

Oj oj oj vars ska detta leda? (Hedlund, du kommer dräpa mig i know haha).

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0