Mer shopping

Ajdå farligt. Eftersom jag inte hittade nån huvudbonad på stan igår tänkte jag testa en sista gång idag. Blev egentligen ingen farlig summa då jag hade presentkort att handla upp men lyckades köpa både en kavaj, ett par jeansshorts och ett skärp. Sen till slut även en keps haha.
Nu när jag vet att jag har en smärre inkomst från subban så får jag shopping-ryck vilket är aningens farligt. Dessutom är det inte förrän nästa månads löning som jag får ut pengarna så ska inte ropa hej än.

Orkar inte ladda upp bilder på dom just nu, får bli lite senare.

Är dock lite osäker på hur det kommer bli ikväll. Om nu Hedlund kommer stå i dj-båset och Petra inte kunde komma så har jag egentligen ingen större lust att vilda loss ensam och nykter på dansgolvet..^^
Får hänga i baren med alkoholfria drinkar hoho!

Sidostickare: idag kom änteligen den efterlängtade mensen! Var över en månad sen jag fick göra ultraljud på sjukhuset i Växjö och fanns det inget att se då så skulle det inte finnas nåt nu heller, men när den var en vecka sen hann man ändå få panik.
Aja, vissa av kvällens planer gick i stöpet men å andra sidan har jag massa nya kläder att leka med!

Och sen ska jag nörda framför Melodifestivalen ikväll. Och ännu värre ska jag erkänna att jag hejar på Eric Saade's "Manboy" haha! (Om det inte vore för hans leende under heeeela låten, pokerface boy - studera Adam Lambert, den mannen kan flörta med kameran!)



Tycker även Timotej har en skön låt fast deras instrument överspeglar deras röster och det är svårt att höra vad dom sjunger. Men idén är skoj.
Anna Bergendahl har en unikt häftig röst, men låten var för upprepande och hennes religiösa "hallelujah-dans" gick verkligen inte hem hos mig.
Peter Jöback hade jag grymt höga förväntningar på då jag fullkomligt älskar hans röst, men hans fulla kraft kommer aldrig igång i "Hollow" vilket jag tycker är grymt synd.
Darin har egentligen en bra ballad, men hade ändå tyckt att det skulle passa bättre med ett starkare mittparti och betyyydligt bättre framträdande. Hans scenspråk är precis som i Idol -04 med att han bugar sig framåt med stängda ögon. Det ser så oerhört manus-skrivet ut.
Salem al-Fakir är ganska cool men jag tycker låten är vek.

Sen ska vi inte ens nämna Pillan Wahlgren. Hon utstrålar samma mognad som Amy Diamond och jag klarar inte av att se en fyrbarnsmamma strutta runt på scenen, kalla sig själv för en MILF och vara så barnslig. Usch kommer lämna vardagsrummet när det är hennes tur.

Kommentarer
Postat av: Sabina

gillar din header =)

2010-03-14 @ 16:57:49
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0