Rådjursögon

Träffade Petra idag som pratade på om sin praktik hon har (som ungdomsledare på vår gamla högstadieskola). Eftersom jag var väldigt lugn och tystlåten av mig under den perioden av mitt liv så har jag inte räknat med att så många, förutom vissa lärare, skulle komma ihåg mig.
Men tydligen hade Janne (the man - ungdomsledaren på Sävar skola och på diverse ungdomsgårdar i byarna runtom) sagt att jag är "Sanna med rådjursögonen".

NAW vad glad jag blev då jag fick höra det!



Tänkte följa med dit på fredag och titta på alla äckliga ungar som går på skolan idag. Och ja, dom är äckliga. Sexistiska anspel dagarna i ända, vad jag hört är helt chockerande och jag är rädd för framtiden då man kanske måste jobba med dessa 90-talister. HUVVA!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0