Sanna-smidighet

Vart och tagit kort på Petra ikväll till hennes ansökan till Skit-Blekinge (är jag ego hoppas jag att hon inte blir antagen så hon inte måste flytta hoho^^). Hon skjutsade ner mig på stan o sen tänkte jag ta buss därifrån hem. Står vid busshållplatsen, självklart mitt under en mycket starkt lysande spotlight, när jag ser ett gäng på tre killar som går på andra sidan vägen. Tycker mig känna igen en av dom på jackan och nog hörde och såg jag rätt, det var han jag trodde det var. Nästa sekund frös jag till blank-is. En av dom andra två var ingen mindre än min boytoy (HAHA) och jag kände hur jag sjönk nermed ansiktet i halsduken och lekte struts. Om inte jag ser nån så ser den inte mig.
Vågade iaf slänga iväg ett sms till personen ifråga en stund senare och frågade om han va i stan (ingen umebo alltså) och se på fan att han såklart va.. men tydligen hade han inte befunnit sig på den platsen så jag såg fel, helt olikt min smidighet!


Fina Petra med sina kissar Våfflan aka Djävulens avkomma på jorden (till vänster) och Gösta aka Professorn (till höger. Obs notera att detta är en tjejkatt med aningens udda namn..^^)


Petra leker med Betty.


Professorn är en odåga att ta bild på..


KOLLA ÖGONEN! EVIL-EYE VÅFFLAN!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0