Usch usch usch!

Jag önskar verkligen att jag skulle slagit till inatt! Hade som sagt planerat att åka på Origo men när jag väl kom dit var det sjukt lång kö och dom släppte inte in folk. Ringde Hedlund som sa att det var smockat där inne så fick ställa in planerna på att ta mig in.
Istället blev jag lockad av Ronja att fara på Rex inne i centrum så jag for dit istället och hade skoj. Dock var det en grej som var mindre trevligt.. vid toakön stannade Ronja och pratade med någon hon kände och då smög det fram en läskig äldre utlänning som stod skrämmande nära min ansikte för att säga att jag såg "fin" ut. Jag sa tack men jag är inte intresserad och vände ryggen till men han tycktes inte riktigt fatta vinken utan fortsatte prata och säga nåt men till sist gav han upp och jag kände lättnaden.

Men sen när natten var över och vi stod vid garderoben kom han igen och - hör och häpna! - åter igen lutar han sig äckligt nära mig och frågar vart jag är på väg. Jag ignorerar honom och försöker ta mig förbi med jacka och väska i famnen och då plötsligt känner jag hans hand/händer på insidan av låret (uuuuuusch!).
I detta ögonblick borde jag slagit till honom och jag skulle inte fått dåligt samvete, men istället kunde jag inte tänka på annat än "bort bort bort jag måste bort" utan knuffade mig ut ur folksamlingen.

Precis vid utgången kom han för tredje gången och lutade sig nära för att säga nåt (som jag inte lyssnade på och därför inte kommer ihåg) men då stod Ronja brevid och halvt skrek "nej det ska hon inte!".

Kom fram till en grej i bilen på väg hem sen - att varje gång jag är nykter på krogen tycks jag dra till mig fler killar än när jag är onykter. Dessutom verkar jag utstråla nåt som gör att just utländska killar kommer fram till mig. Förstår inte..

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du har det inte lätt lilla vän ;P

men vare inte han som kom och satte sig bredvid dig i soffan när vi satt där nere också?

2010-03-14 @ 15:10:07
Postat av: Sara

huvva vilket slusk! men är det inte så att du bara inte kommer ihåg dom där killarna när du är packad? :p

2010-03-18 @ 16:02:48
Postat av: Sanna

Ronja - nae han som satte sig i soffan va yngre + att han inte taffsade nåt^^



Sara - haha kan ju vara så att när jag är onykter så är jag mer flörtig av mig men nu menar jag killar som går tvärs över ett rum för att prata (/ragga/flörta..?) med mig. tror nyktra tjejer är mer attraktiva, kanske man ska bli (låtsas)nykterist.. ;)

2010-03-18 @ 21:04:17
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0