Do or not do?

Sitter och funderar på om jag ska boka in en resa till sthlm nästa helg eller inte. Problemet är nämligen att om jag gör det så missar jag en obligatorisk lab och måste boka in en egen tid och skriva en egen labrapport. Aningens skrämmande I must say..
Men samtidigt är det enda helgen på länge som jag kan komma ifrån innan alla duggor och (om)tentor.

Jo på tal om omtenta (min specialité här i världen) så lyckades jag komma 1½ poäng ifrån godkänd på mattetentan. Sååå frustrerande! Men känns ändå rätt skönt o veta att 50% kuggade, så jag va bara en av många fler hehe.

Nu på kvällen har jag legat i soffan och gråtit tusen tårar till "I am Sam". Jag har älskat och hatat den filmen ända sen den kom 2001. Blir lika tagen varje gång jag ser den.
  
 .
 

Låten på repeat den här helgen:

Joshua Radin - "Winter"

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0