Together we can make it through the day

Begav mig ut på en promenad imorse när jag vaknat. Hälen gör förtfarande ont men inte så pass att jag haltar nu. Dock upptäckte jag just att hälsenan knarrar. Eller inte riktigt knarrar som i att göra ljud ifrån sig, utan snarare friktionsrörelsen som känns knarrande. Alltså när jag böjer foten så känns det som ljudet då man sträcker ut ett sugrör.. vet inte riktigt hur jag ska förklara det på ett bättre sätt, skumt är det i alla fall..

Jobbade igårkväll och idag får ytterligare en hetsig kväll. Först bugg 18-19.30 och sen gå till jobbet för att jobba sista delen av stängningen fram till midnatt. Vad gör man inte för pengarna..^^


Kramar ett träd i Hyde Park.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0