Ditten och datten

Nu har jag vart duktig och rensat min msn-lista. Närmare 15 kontakter togs bort och det känns genast mycket lättare att logga in - no more ångest!
Dessutom tog jag bort min användare från Apberget efter 6 år, 1 månad och 22 dagar. Ojojoj kan det vara ett nytt liv Sanna är på väg mot?!

 

Fick låna Annas kamera förra veckan för att ta kort på Petra till hennes ansökan. Kameran följde även med ut till Täfteå där jag tog lite bilder (tack för lånet Anna!).

Lillebror Linslusen.


Den enda som säger hej till mig när jag kommer hem från jobbet kl 4 på morgonen.


Mamma och lillebror kör autopilot till Spanien.


Övernattning på ett hotell någonstans i Europa.


Umeå by day.


Den oändliga vandringen.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0