Otippat!

Vem hade kunnat ana att mobilen skulle ringa imorse (lunchtid) och att det skulle vara den personen på andra sidan tråden? Visserligen svarade jag inte eftersom jag var i ett annat rum just då men snacka om  c h o c k  när jag såg det missade samtalet. Skickade sms till honom och frågade om han inte ringt lite fel nu men tydligen var det inte så. Sen att han efter över 2 år klämmer ur sig att han inte kan sluta tänka på mig och ber om ursäkt för hans beteende och är väldigt ångerfull så blir chocken ännu större..!

Närvarhurva?

Ska försöka lägga det där åt sidan och ta itu med viktigare grejer först. Har möte imorrn med min jobbcoach (som dessutom råkar vara gift med min klassföreståndare från högstadiet och bor i Täfteå) och måste fixa till CV och personligt brev tills dess. Har ju lyckats radera det jag haft tidigare..

Såg "Sommaren med Göran" med Anna i förrgår och fan vad jag känner mig som Göran! Visserligen lär jag inte hamna på västkusten till midsommar, men en Ölandsresa är inplanerad! ^^



Som om det inte vore nog har jag dessutom gått och sjukat ner mig. Skyller på Ronja och lillebror som bägge vart sjuka i min närhet haha. Hjälpte Ronja att flytta från Övik till Umeå i fredags, min första roadtrip då det var jag som satt bakom ratten hoho!


Vår snygga utbyggnad på huset i Täfteå (fönstret till vänster om "tornet" och höger om brandstegen är ungefär vid gamla husknuten så hela huset har blivit 1/3 del längre!). Om knappt två månader är det dags att börja inreda, ohh så kul!


På en vecka har det smält bort väldigt mycket snö. Nu hoppas vi på bar mark till valborgsgrillningen!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0