05:50 ..

.. då ringer min väckarklocka. Skoj va?

Totalt död, halvsov på bussen imorse.

MEN .. nu har ja bokat biljetter till Luciavakan !!

En tanke slog mig igår. Och nån dag innan, men ja vädrade den igår. Tänk om alla tjejer/kvinnor (och vissa män) ser samma "dröm-man" i sina drömmar? Jag såg honom häromdan. Såg mitt bröllop och längst fram såg ja han ja skulle gifta mig med. Kan inte beskriva hur han såg ut, vet inte om ja sett honom tidigare, om det är någon ja känner, eller nåt. Vet bara att ja såg någon. Nästan lite läskigt..
Samma sak me killarna/männen. Har dom samma "dröm-kvinna" i deras fantasier? Där har ni nåt att klura på!


Kommentarer
Postat av: emma

Nej men den där drömkarln vill jag höra mer av! :D ha aldrig fått sett min...

2007-12-04 @ 17:21:42

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0