Final countdown - to jehovas

Om ungefär exakt 4 timmar är vi framme vid Rikets sal för att delta i en cermoni. Därefter följer en intervju där vi försiktigt ska ta reda på om de är en sekt eller inte. Blir intressant och se om vi klarar av de...

Fram tills dess ska vi sitta kvar på skolan och spendera tid på inget och allt. Ska kanske ringa ett par personer till mitt projektarbete. Får väl se om ja e så flitig som ja hoppas..

Idag har vi suttit och kollat på säkerligen en av världens äckligaste internet-sida : www.rotten.com. Klicka på länken och bläddra neråt. Sen är de bara att välja och vraka mellan länkarna och ni kommer se bilder ni hoppades att ni skulle slippa se. Man känner illamåendet krypa fram..och de e så brutalt.

I övrigt tror ja inte att ja gjort någe speciellt idag. De har vart skola men totalt en lektion där vi tittade på musikvideos i smågrupper. Annars har de inte vart några lektioner vilket vart ganska drygt.

Och nu vet ja inte vad ja ska göra. Kolsvart ute och ja vet inte om vi ska in te stan och kolla runt lite. Men ja måste snåla lite me pengar och tillsammans skulle de inte bli så bra för min ekonomi.

Ja har en massa bläck på mina armar. Emma och Anna attackerade mig från varsitt håll beväpnade med två bläckpennor. Så ja pryder mina armar numera med blåa streck - och dagen till ära ett kors, made by Emma.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0