Fredagens äventyr och mer därtill

Oj vart ska jag börja?

Fredag : En lektion i skolan - musikteoriprov. Därefter en tur ner på stan för att hitta julklappar. Blev en totalt. Köpte däremot ett läderarmband till mig själv på lunchen som me like mucho..
Vidare upp till Haga med en sväng förbi Konsum med Anna för att inhandla mat och dryck. På väg från affärn lyckas jag halka på ett stort jäkla isområde så jag landar på höften och armbågen. Tror jag låg ner på isen i en blandning av skratt och smärta sisådär en minut innan jag lyckades ta mig upp på fötter till samma nivå som Anna där hon som bäst står och skrattar. Great. Tror dock att det bara var två tanter som såg mig - tack och lov. Bra start på den här kvällen...

Hemma inser vi efter ett par timmar att leveransen visst inte skulle komma - ännu mera great..! Tack och lov har jag världens bästa storebror!

När vi fixat till oss själva efter antalet timmar var det äntligen dags för Sing Star! Den här kvällen körde vi det efterlängtade rock-temat så det blev många roliga låtar - rock och annat.
Efter nån timme gick vi ner mot stan och köttmarknaden åter igen. Jag filmade med mobilen hela vägen ner men tyvärr kan jag inte lägga ut den (anledning finns i nästa inlägg). Vi passade även på att sjunga lite utanför Jespers fönster, vett tusan vad tanterna som gick bakom oss tänkte.. haha.

Sen så var det en av dom bästa kvällarna på x3m. Great, tack för i år tjejer!!

image9

Emma, Antonia och Anna - tre underbara tjejer!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0