Hey din lilla nymfoman

Känner mig ovanligt pigg ikväll. Undar om de blir en till vaka framför datorn me gitarren i knät..? Va vaken fram till 4 imorse genom en massa skrivandes me en massa okända människor. Typ.

Idag for ja iväg på en överaskningsfest som va för en gammal vän som fyllt 18 i veckan. Pinsamt va bara att alla va sena så när vi äntligen släppte in hon som fyllt år va vi bara fem pers som gratta henne.. de va lite synd. Fast hon blev nog glad och förvånad ändå.

Därefter drog ja mig ner mot stan för att träffa Emma och äta middag, och så när vi pratar i telefon me varandra hör ja hur hon drar efter andan och viskar " Sanna..! Magnus Betnér gick just förbi mig och storglodde!!! "
Fast än ja skyndade mig järnet och fick en beskrivning om vart han va så hann ja inte se honom.. de kändes lite snopet.
Men. Vi gick sen till Station där Emma som redan ätit midda fikade och ja åt en baguette. Sen satt vi där och tjattrade på i en timme och lite till innan vi gick för att hyra film. Slutade me att vi köpte tre för 100:- .. Hade tänkt se dom två ja fick me mig hem nu ikväll, får se om ja ids.

Tog mig hem till täfteå och kände mig ganska iögonfallande. Hehe, experimenterade me lite rött läppstift idag och svarta ögon vilket folk tycktes reagera på. Lite skoj sådär en lördakväll på bussen.

Har sett "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" och drömde mig bort en del till det sagolika livet i fantasin. Sen drog ja mig ner hit till datorn för att se vad som händer i annat folks liv.
- Så.. vad händer?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0