Min lugna hemmakväll

Min lugna hemmakväll ja planerade att ha slutade upp med middag på Pipes me ett gäng kompisar från skolan och därefter drog vi vidare till gamla vanliga x3m. Kom hem halv 3 ovanligt pigg.. kanske för att ja gått en halvtimme i kylan tvärs över stan..nästan..
Pipes va trevligt, god mat också. Sen lyckades ja beställa lite fel till Antonia och för att gottgöra de delade ja, Anna å Antonia på en drink kallad Poison. Den hade nåt blått i sig som va ovanligt gott.

Och vad hände på x3m den här kvällen då? Alltid brukar de vara några äventyr. Mitt slutade innan de började genom att ja såg fel människa på dansgolvet. Så de blev en klassisk 180 graders sväng å en liten bön att människan ifråga inte kommer ihåg mitt bakhuvud.. troligtvis inte, men fast mitt på dansgolvet me armbågar, axlar å huvuden runtom en så kom vi inte därifrån, och kanske kanske råkade människan möta min blick.. hoppas inte.

Nu ska ja nog sluta innan mina ögon sprängs. Mina fötter värker men ja kommer inte ha någon huvudvärk imorrn. Hehe.

Gonatt !

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt, sov gott!

2007-12-01 @ 03:11:13
URL: http://failures.blogg.s

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0