Sanna kör bil för första gången..

Lördag : Vaknade av ett skrik och en duns. Somnade om och fick höra senare då jag vaknade att det var Emma som svimmat ute i köket. Stackarn då..

Jag, Anna och Emma gick ner på stan där vi mötte Antonia innan vi gick till Hotell Winn för au-pair möte. Till slut - fått tacka nej till tre möten tidigare under hösten.. Men nu var vi äntligen där och det var riktigt intressant. Dock hade nog ingen av oss räknat med att vi skulle ha enskilda intervjuer och inte heller att hälften av intervjuerna var på engelska! Men det gick bra, hon tyckte jag var duktig - alltid kul att höra.

Gick förbi ThePhoneHouse av anledningen att min mobil dog under natten på x3m. Då den gick att starta visade den bara myrornas krig och konstiga nyanser av skärmen samtidigt som den blinkade innan den till slut stängde av sig. Han i kassan sa bara "ja, det här såg ju inte bra ut.." - Nähä!? I vanliga fall skulle de ta 2-3 veckor innan jag skulle få tillbaka den, men nu är det jul och det kommer ta ännu längre tid. Runt en månad alltså! Tills dess lever jag på min gamla mobil som för sin del lever sitt egna liv och regerar själv över on/off knappen.. suck!

Hem till teg.

Slappa, äta middag, duscha. Sen blev det lite cruising runt genom stan innan färden slutade med mig bakom ratten på en stor stor automatväxlad VAN på en parkering. Där fick jag köra runt och sladda vilket var extremt roligt! Påminde en del om att köra radiobil på nöjesfält.. grymt.. däremot har jag en del skuld till varför panelen smått gick sönder..

Taggad på att börja så snart snön försvunnit!

[barnförbjudet]


Kommentarer
Postat av: emma

Uppdatera mera!

2007-12-18 @ 09:33:01

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0