Ung kvinna, 18 söker ...

... julen! De e fan i mig inte rättvist att vi har snö hela november och så ska de regna bort i december!! Åh va surt de e!

Nu är de fredagskväll igen och folk roar sig ute på stan och med varandra. Och va gör jag? Ja sitter hemma och fasar för att ja ska få vinterkräksjukan som alla tycks få numera..
Antonia här hemma i Helgum, Anna har två kompisar på besök och Sara ligger hemma me troligtvis nån hink brevid sängen - stackare!
Emma e kvar, men hon e ju två mil härifrån så de e ju lite knepigt. (Nu kommer du, Emma, säkert kommentera att du faktiskt ville hitta på nåt ikväll fast ja sa att ja inte orkade.. ångrar mig nu..)

Istället har ja suttit i sängen och lekt gitarrist åter igen, nu me Elvisfrilla (enkel version utan nåt annat än klämma i håret). Tror ja ska lägga ut en bild på den så ni förstår min glädje över den..

image7

Hmm.. inte den mest tydlige..men men. Här ser ni även en del av mitt rum samt the loving guitarr..

Såg lite av Idolfinalen men ja orkar inte vänta in vem som vinner. För mig spelar de ingen roll så då häckar ja här istället till lite Johnny Cash musik blandat med lite Takida och enstaka låtar från olika artister/grupper.

Roa mig någon!!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0