Vem fick den bortglömda julklappen?

Varje jul är det någon julklapp som tappas bort. Den försvinner under granen eller under nån soffa och man hittar den inte förrän på juldagen. Vem fick den i år?

Igår fick ja min andra halva av årets julklappar, däribland två trisslotter. Och ja fick fram tre 50 kr symboler! Och sen x10!! Vann alltså 500 kr på Triss! Rekord för min del.. Då blev ja glad.

Orkar inte gå igenom allt som hänt sen sist ja skrev, skulle ta tid att få igång kugghjulen i hjärnan tills ja kom ihåg allt. Så ja tar bara upp nuet istället.

Äntligen håller ja på att skaffa lite musik till datorn så ja kan bränna lite skivor. Och så testar ja min nya julklapp : tofflor! Lovely..

Sen blev ja nyss utsatt för en snusk-attack :
Regn08 = nån 29 årig kille från sthlm
trottoarblomma = jag


Regn08:

har du varit utan pojkvän nån gång?

trottoarblomma:

jodå de har ja

Regn08:

då vet du hur mycket man saknar det..

Regn08:

eller hur?

trottoarblomma:

ja vissa stunder ja

Regn08:

nu har jag den stunden..och har ingen tjej..

Regn08:

jag vacknade i morse och har det..

Regn08:

nu sitter jag och hjälper mig själv...

Regn08:

men det är inte lika skönt om man gör det med en tjej...

Regn08:

eller hur?

Ja vill inte veta..!!

Tänkte kanske gå ner en sväng på stan idag, men just nu känner ja mig inte så taggad.. Ska nog bara slappa här hemma i soffan med nån film.
Sen nån gång i veckan ska ja ut och fika med Sanna. De blir bra de.

Därefter är siktet inställt på nyår! Dock även ett dop dagen innan.. spännande..!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0