Dagens schema upplagt för irritation

15:30 ska jag gå till körskolan och gå handledarkurs med pappa fram till typ 20:00. Sen får jag se om jag tar mig ut till mamma där ett senitl gammalt par numera övertagit mitt ostädade rum för resten av veckan. Väl hemma ska jag skriva min psykologiuppsats till typ 3 på morgonen och sen ska jag ut i vårt andra hus på gården för att bädda och sova i gästrummet.

Eller så kan jag höra med pappa om jag inte kan få sova hos honom inatt och kanske resten av veckan, får se vilket humör han är på^^

Åhh suck vad jag kommer bli nedtryckt av min lärare på grund av psykologin. Kommer köra som fan på den för jag kommer spåra ur totalt inatt då jag sätter dit sista meningen. Kommer troligtvis komma in på hur förjävlig världen är och så kommer allt gå åt skogen..

Positiva Sanna är framme igen..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0