En "dagen efter" historia

Ojojoj...^^

Alltid lika svårt att veta vart man ska börja. Det får bli förfesten. Jag och tjejerna mina körde igår på tema 80-tal med besök av Anna från övik och Johan några kvarter därifrån.
Dricka, musik och dansandes på dansmatta senare mådde väl vi alla prima och fick till och med skjuts ner på stan av vår otroligt snälle vän Jesper från klassen, all heder åt honom som var nykter igår och skjutsade oss i två omgångar ner till köttmarknaden.

Vad jag kommer ihåg är:
- Jag jagade vimmelfotografer och fick dom att ta kort på oss 80tals tjejer^^
- Jag sjöng tre låtar kareoke; när vindarna viskar mitt namn, sommartider och en till med två gamla barndomskompisar jag träffade på men inte har nån kontakt med idag^^
- Jag dansade med två vänner uppe på dom lysande plattformerna uppe på en scen
- Tror jag var inne på toaletten ett par gånger och pratade med tjejerna mina där inne..
- Filmade med mobilen och skickade filmen ner till Peter i fjollträsk (haha nu länkar jag honom igen - känn pressen att länka tillbaka^^)

Det var typ allt.. haha. Och att jag inte gjorde bort mig allt för mycket..


Öviks-Anna, Emma, jag och Anna. Enda vimmelbilden på flera av oss, tyvärr inte alla..

Sen var Annas pöjk Nicke snäll nog att skjutsa hem oss efter vi hade handlat lite "mat" på frasses.

Kom hem till teg runt kl3 och kommer ihåg att jag ringde Christian då och sen är det lite mörkt i minnet. Hahaha vi pratade om det nu på morgonen, vi pratade i 75 minuter det kommer jag ihåg för det såg jag på klockan men jag kommer typ bara ihåg 10 minuter..! Haha sämst.. tydligen somnade jag i telefon typ 5 minuter också och han var nära på att lägga på då jag inte vaknade, men till sist kom jag till liv igen.

Men efter en del eftertanke och att jag gått igenom min mobil och alla skickade sms och mms så har jag kommit fram till att jag inte sagt nåt helt tokigt eller så..^^

Så nu sitter man här dagen efter och försöker förklara för folk vad som egentligen hände igår/inatt utan någon vettig förklaring till varför och hur jag har lyckats skära mig i fingret och varför jag har en bula på handleden av alla ställen..
Men det lämnar jag åt fantasin..

puss

Kommentarer
Postat av: Peter

haha jag fick en video av dig igår med umeås nattliv XD
fett ballt ju haha. o massa sms o en bild. Nästa gång ja går på krogen ska du få se på riktiga fyllesms XD haha

2008-04-05 @ 14:39:11
URL: http://peteers.blogg.se
Postat av: Peter igen

din vän längst till höger på bilden såg bra ut XD
hihi

2008-04-05 @ 16:19:07

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0