Krogrunda med komiska inslag

Igår var det utekväll med tjejerna mina Emma och Sara. Vi gick till Pipes och hittade igen ett bord där vi satt och drack lite vin och drinkar ett par timmar. Mycket skratt, fniss, dissningar och odiskreta blickar blev det hahaha.
Men det var riktigt mysigt ändå, trots att medelåldern var lite högre än förväntat då dörrvakten påstått att det var åldersgräns från 20 då vi vet med 100% att det är från 18 då vi vart där tidigare. Rookies..

Sen gick vi iaf till mcDonalds och åt lite efterfestmat^^. Så sitter vi där, nyktra och helt oskyldiga - faktiskt - då ett gäng med killar går förbi fönstret. Och det var väl egentligen inte vilket gäng som helst utan innehöll ett par enäggstvillingar som jag och Emma lyckats förtränga minnet av fram tills det ögonblicket. Hur som helst, med en massa skratt och vårt totala kamouflage med att vara typ de enda i hela butiken så bestämde vi oss till slut att gå därifrån då gänget förflyttat sig bort från ytterdörren.

Så vi splittrades där utanför. Emma och Sara gick till vasaplan och jag gick hemmåt genom stan. Orkar inte skriva exakt allt eftersom alla ni som läser det här säkert redan hört detaljerna från mig personligen men det kommer en kort sammanfattning.
En av killarna springer ikapp mig och låt oss benämna honom i kategorin "tillhör historia". Hur som helst så lägger jag på luren i Emmas öra då jag egentligen pratade med henne i telefon - sorry gumman, för jag märker att han vill prata. Så vi pratar lite om livet och sånt innan han plötsligt totalt oväntande säger att han vill träffas!?
Men serru där fick han på nobben. Förklarade att jag inte var ledig längre utan att jag hade någon innan vi sedan sa hej då och gick åt olika håll.

Denna någon kanske borde fylla på sin mobil med pengar..? Jag blir ju faktiskt lite orolig här uppe i norr..

Kommentarer
Postat av: emma

ja man blev ju lite orolig, för dig som träffa dennis lr micke å för min skull som hade en läskig karl efter mig ;P haha

2008-04-19 @ 22:43:05

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0