Lördagens händelser

Började med att jag vaknade av vår rabiessjuke djävulshund Basse som den här gången försökte hugga Eva för att han var morgontrött.

Hann träffa Emma tvärt igen då hon kom förbi för att låna mitt minneskort till hennes kamera nu då hon och Antonia tagit flyget ner till Mallorca. Dom lär vara framme där snart, dom småskitarna^^

Ner på stan där jag fått följa med styvbrorsan och hans flickvän och kollat på förlovningsringar åt dom.Wei..för er som känner mig så vet ni vad jag tycker.
Men jag köpte till slut mina skor jag la upp bild på igår, ska försöka gå in i dom fram till sommarn för det vore ju inte kul att få skavsår på studenten haha.

Hemma jobbade jag på med projektarbetet - igen... Ska försöka sitta hela dagen imorrn och göra klart det mesta.

Sen blev det middag på Harrys med Eva och Billy som var riktigt trevligt med god mat och allt. Livemusiken var kanske inte den bästa och sen blev det en pinsam situation där jag kan nämna ord som min befälhavare, lång ögonkontakt, inget hejande.. jaja, får hoppas på att han inte kände igen mig. Eller nåt..

Nu ser jag slutet på Jesse James filmen med Brad Pitt. Den borde vara bra eftersom historien om JJ är intressant men jag håller typ på att somna haha. Den är alldeles för lång.

Nu är Sara på hennes nya jobb i garderoben på x3m - köttmarknaden. Haha hoppas hon har några roliga historier att dela med sig av sen.

Inte länge kvar nu! Om 4 dagar är jag nere i Stockholm med han jag tycker så mycke om..

Kommentarer
Postat av: Peter

yey harry b james!! dit måste du gå med mig o din pojkvän i stockholm

2008-04-26 @ 23:43:53
URL: http://peteers.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0